Allexis
Administrator
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z pod stołu
|
Wysłany: Pią 13:21, 22 Cze 2007 Temat postu: Engineering |
|
|
Engineering
typ: primary (główna)
przeznaczenie: crafting (tworzenie)
najlepiej łączyć z: Mining
produkty: weapon, gogle, upgrade broni, mechanizmy, roboty, inne
wymaga: bar, anvil, gem, cloth, leather, narzędzia, inne
uczy: engineer
master:
Buzzek Bracketswing (Gadgetzan, Tenaris)
grand masterzy (do 375):
Xyrol (Area 52, Netherstorm)
alliance: Lebowski (Honor Hold, Hellfire Peninsula)
horde: Zabig (Trallmar, Hellfire Peninsula)
dobre dla klas: każdej
dobre w ograniczony sposób dla: Huntera (amunicja, strzelby)
bonusy racial (+15 do skilla): Gnome
lista przedmiotów to wytworzenia: Engineering
Engineering to profesja, która korzysta z Mining, gdyż wymaga wielu minerałów. Produktem są różne gadżety jak np. trinket przywołujący mechaniczne stworzenia, świetnie wyglądające gogle, dynamit, bomby i roboty. Można też wytwarzać hełmy mail, amunicję i strzelby, co z pewnością przyda się Hunterowi (w szczególności Krasnalowi, gdyż ma bonus do strzelb). Gadżety charakteryzuje duża różnorodność, niektóre unieruchamiają wroga, niektóre wykrywają stealth, inne po prostu zadają obrażenia, ale jedno jest pewne - bardzo przydają się w PvP. Inżynieria się opłaca po pewnym czasie, ale opłacałaby się jeszcze bardziej gdyby nie pewna niedogodność. Mianowicie wiele przedmiotów stworzonych za pomocą Engineering wymaga od używającego odpowiedniego skilla w tejże profesji. Prościej mówiąc, znacznej części itemów z Engineering nie użyje ktoś bez Engineering.
Gdy będziemy mieli co najmniej 30 poziom i 200 skilla w engineering, będziemy mogli wybrać dla siebie specjalizację - uczyć się inżynierii goblinów lub gnomów. Wybór należy do nas i warto się zastanowić przed podjęciem decyzji. Obie specjalizacje mają interesujące wynalazki np. eksplodujący pet u goblinów czy wykrywacz stealth u gnomów.
Specjalizację wybieramy u Tinkerwiza (Ratchet, w wieży) lub Lilliama Sparkspindle'a (Stormwind). Dostajemy od nich quest, który oddajemy do Master Gnome/Goblin Engineera. Gnome znajduje się w Tinker Town (Ironforge) i Booty Bay. Goblin zamieszkuje Gadgetzan oraz Ratchet. Oferować bedą oni questy, których wykonanie spowoduje nauczenie się danej specjalizacji oraz otrzymanie specjalnej karty, która jest niezbędna w celu nauczenia się wytwarzania nowych gadżetów danej profesji. Jednak po 14 dniach, tracimy nasze "członkostwo" (razem z kartą) i musimy je odnowić - kosztuje to 2 złota, ALE po 24 godzinach w naszej skrzynce pojawi się losowy schemat na gadżet (niektóre schematy możemy zdobyć tylko w ten sposób! dla przykładu: Lil' Smoky). Wiele osób wręcz niszczy swoje karty członkoskie i płaci 2 złota co chwila aby zdobyć nowe schematy. Gdy znamy już wszystkie schematy, karta członkoska jest nam zbędna.
Należy zaznaczyć bardzo istotną rzecz. Mianowicie kilka przedmiotów z powyżej wymienionych NIE MA wymagania Goblin/Gnomish Engineer (wiele jednak jest Bind on Pickup, czyli Soulbond od razu po wytworzeniu). To oznacza, że wpierw możemy wybrać jedną specjalizację, wytworzyć gadżety, które nas interesują a potem oduczyć się Engineering, od zera nauczyć się znowu tej profesji i wybrać inną specjalizację.
Ponieważ gnomy otrzymują +15 do Engineering, a poziomy mechanicznych petów zależą od poziomu tego właśnie skilla, mechaniczny kurczak czy smok gnoma może posiadać 63 poziom (73 w TBC). Obrażenia nadal będą śmieszne, chodzi tu jednak o wykrywanie stealth. Ponieważ postaci mogą mieć tylko 60/70 poziom doświadczenia, taki mechaniczny pet o 3 poziomy "lepszy", będzie mógł łatwiej wykryć Rogue. Jest to często wykorzystywane u twinków na Battlegrounds, gdzie gnomy maksująca sobie Engineering do 240 (225+15) i dzięki petowi są w stanie bardzo łatwo wykrywać skradających się Rogali.
wow.gram.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|