FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Forum Enclave Strona Główna
->
Klasy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
The Enclave
----------------
Regulamin
Ogłoszenia
Debaty
Społeczność
WoW
----------------
World Of Warcraft
Klasy
Profesje
Drzewa talentów
Instancje
Inne
----------------
Avalon
Off Topic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rutthen
Wysłany: Sob 13:45, 30 Cze 2007
Temat postu:
hehe co prawda juz nie jestem w gildi ale kozystajac z tego ze jeszcze mam konto to wyjasnie cos : DPS - damage per second
Avaris
Wysłany: Czw 11:14, 28 Cze 2007
Temat postu:
ja tez 1 raz gram, zresetowanie talentow za pierwszym razem kosztuje 1g, to nie ma tragedi ;p
laresto
Wysłany: Czw 10:36, 28 Cze 2007
Temat postu:
no ja mysle ze to nawet dobre rozwiezanie chociaz nie jestesm pewnien bo ja dopiro zaczynam grac druidem ale przecierz zawsze mozna zresetowac talenty prawda??
Avaris
Wysłany: Czw 9:58, 28 Cze 2007
Temat postu:
ja myslalem do 40lv pakowac w Cat Form, potem na 40lv zresetowac talenty i wrzucic je w Balance zeby miec Moonkin Form
DPS to chyba po prstu okreslenie nukera (poprawcie mnie jesli sie myle
)
laresto
Wysłany: Wto 19:56, 26 Cze 2007
Temat postu:
ja mam pytanie czy bardziej mi sie oplaca isc w czarowanie czy formy ( a jak w formy to jaka cat form czy bear form??)
i co to znaczy ten druid dsp i jakie on ma wady bo cos wspaniniales o leather
zbrojach ??
sory ze tak glupio pisze ale 1 raz gram druidem wiec z gory dzikuje za pomoc
Rutthen
Wysłany: Pią 16:56, 22 Cze 2007
Temat postu:
tak ogólnie to druid zajebisty jest. a poza tym to chcialbym zauwazyc że Bear Form da sie u nauczyciela nauczyc i nie trzeba zadnych questow robic.
Allexis
Wysłany: Pią 13:12, 22 Cze 2007
Temat postu: Druid
Rasy, które mogą wziąć tę klasę:
- Night Elf
- Tauren
Może nosić zbroje:
- cloth
- leather
Może używać broni:
- 1-hand mace
- 2-hand mace
- staff
- dagger
- fist
Druid to strażnik porządku i równowagi natury. Ze szczególnym uczuciem odnosi się do jej sił i czerpie z niej energię. Jako jedyna klasa jest w stanie zmieniać kształ na żądanie i walczyć w różnych formach zwierzecych. Zamienianie się w bestie to jedna z jego najważniejszych umiejętności. Zmiana formy powoduje wyzwolenie z efektów polimorph oraz spowalniających/uniemożliwiających ruch Ponadto, oprócz zmiany kształtu i statystyk, Druid w formie zwierzęcia posiada następujące cechy:
- Druid traktowany jest jako Beast, a nie Humanoid, więc czary na Humanoidów nie działają na niego, ale te na Beast działają
- nie może używać przedmiotów z plecaka ani rozmawiać z NPC
- nie może rzucać czarów (nie dotyczy formy Moonkin, która jest w stanie rzucać czary z rodziny Balance)
- bonusy "Chance on Hit" takie jak Enchant Crusader nie będą działały (w formie Bear, Dire Bear oraz Cat)
- niewrażliwość na działanie umiejętności, które palą lub wysysają manę (w formie Bear, Dire Bear oraz Cat) oraz na polimorph
Druid może pełnić trzy role: healera, tanka lub DPS. Posiada bardzo dobre buffy i leczenie, dlategoż traktowany jest często jako klasa wspomagająca lub tankująca ze względu na mocno defensywną formę niedźwiedzia. Mimo, iż Dru jest w stanie pełnić te role, musi wybrać jedną z nich i podążać jej ścieżką przy inwestowaniu talent pointów. Crowd control (kontrolowanie nadwyżki wrogów) Druida jest słabe w porównaniu do innych casterów - może on rootować czyli unieruchamiać wroga w miejscu, ale ten może wciąż atakować z dystansu. Podczas walki z Beasts jednak może on używać również Hibernate (usypia bestię). Może nosić leather gdy Mage, Warlock czy Priest muszą ograniczyć się do cloth.
Druid posiada następujące atrybuty:
- Balance - grupa bardzo ofensywna - szkoła, w której powinien trenować swoje talenty Druid DPS. Posiada czary zadające obrażenia bez cooldown - Moonfire, Wrath oraz Starfire co umożliwia stały i dość wysoki DPS biorąc pod uwagę talenty Vengeance (zwiększa obrażenia criticala tych trzech czarów), Moonfury (zwiększa obrażenia tych trzech czarów) oraz Moonkin Form (zwiększa pancerz o 360% i daje 3% większą szansę na critical czarem). Problem DPS Druida polega na braku zbroi leather dających bonusy odpowiednie dla niego czyli zwiększające obrażenia czarów i % na critical czarem oraz dające intellect. To sprawia, iż Druid DPS często miesza cloth z leather, a forma Moonkin ma mu wynagradzać braki w defensywie.
- Feral Combat - grupa poświęcona głównie zwierzęcym formom, zwiększająca statystyki (Heart of the Wild) i usprawniająca umiejętności, które Druid posiada w swych zwierzęcych formach. Druid dzięki zwierzęcym formom jest w stanie poruszać się szybciej (40% szybciej w Travel Form), może zadawać znaczne obrażenia melee (Cat Form, podobna pod względem systemu walki do Rogue, gdyż też może wejść w stealth i gromadzi combo points oraz wykorzystuje "energię") lub być wytrzymałym tankiem (Bear lub Dire Bear Form wykorzystując system walki podobny do Warriora - korzystając z punktów rage).
- Restoration - szkoła poświęcona leczeniu i buffowaniu (Mark of the Wild oraz świetne Innervate zwiększające regenerację many celu o 400%). Druid ma dużo pole do popisu swoimi leczącymi czarami podobnie jak Priest. Dru ma w swoim arsenale aż dwa czary HoT (Heal over Time), instant cast (Rejuvination) i 2 sec cast (Regrowth). Ponadto, posiada umiejętność wskrzeszania (Rebirth) i zdejmowania debuffów (usuwa Cursy oraz Poison bardzo skutecznie). Druidzi Resto są bardzo często zapraszania do drużyn i podobnie jak Holy Priest lepiej poświęcić się leczeniu w endgame, gdy już zakończy się levelowanie.
PLUSY:
- możliwość pełnienia kilku ról (ale nie na raz)
- duża defensywa jak na klasę czarującą
- różne formy i związane z nimi korzyści
- przyspieszenie ruchów (Travel Form) jeszcze przed kupnem mounta
MINUSY:
- w przypadku poświęcenia się czarowaniu, braki odpowiednich bonusów (jak +Int czy +xx dmg/% crit do czarów) w zbrojach leather
- słabe crowd control jak na castera
INNE INFORMACJE:
Należy zaznaczyć iż przejście w dowolną formę dzieje się natychmiastowo i podczas przebywania w niej jest się niewrażliwym na efekty polymorph. Spis wszystkich form Druida:
- Bear Form - 10 poziom (quest), pierwsza jaką Dru otrzyma. Zwiększa pancerz o 180% oraz życie i attack power zależnie od poziomu. Jest to tankująca forma.
- Aquatic Form - 16 poziom (quest). Możliwa do użycia tylko w wodzie. Zwiększa prędkość pływania dwukrotnie.
- Cat Form - 20 poziom (trener). Druid otrzymuje zdolności podobne do Rogue, może m.in. używać Prowl (stealth), korzystać z energii oraz umiejetności posługujących się combo pointami. Dzięki talentom prędkość poruszania się może zwiększyć się o 30%.
- Travel Form - 30 poziom (trener). Do użytku tylko na zewnątrz zabudowań. Przyspiesza poruszanie się o 40%. Przydatne do ucieczki i ogólnie do poruszania się.
- Dire Bear Form - 40 poziom (trener). Ulepszona forma Beara. Zwiększa pancerz o 360%, attack power o 120 i życie o 900.
- Moonkin Form - 40 poziom (ostatni talent w drzewku Balance). Forma ta jest zarezerwowana dla Druidów casterów DPS. Zwiększa pancerz o 360% i szansę na critical czarów członków drużyny o 3%.
wow.gram.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin