FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Forum Enclave Strona Główna
->
Profesje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
The Enclave
----------------
Regulamin
Ogłoszenia
Debaty
Społeczność
WoW
----------------
World Of Warcraft
Klasy
Profesje
Drzewa talentów
Instancje
Inne
----------------
Avalon
Off Topic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Allexis
Wysłany: Pią 13:19, 22 Cze 2007
Temat postu: Alchemy
Alchemy
typ: primary (główna)
przeznaczenie: crafting (tworzenie)
najlepiej łączyć z: Herbalism
produkty: potion
wymaga: herbsów, vial, czasem alchemy lab, inne
uczy: alchemist, alchemy trainer
masterzy:
alliance - Kylanna Windwhisper (Feathermoon Stronghold, Feralas)
horda - Rogvar (Stonard, Swamp of Sorrows)
dobre dla klas: każdej, która chce tworzyć potiony Alchemii
dobre w ograniczony sposób dla: każdej klasy, która nie ma własnego leczenia
Alchemia to coś dla zapalonych chemików, którzy pragną kręcić eliksiry dla siebie, dla gildiowiczy lub po prostu sprzedawać je na AH za całkiem niezłe sumy (ale dopiero w endgame). Jeśli planujesz wziąć tę profesję, to koniecznie weź do tego Herbalism, kupowanie roślinek na AH doprowadzi Cię w przeciwnym wypadku do bankructwa. Alchemy wytwarza wiele różnych potionów, ich działanie jest tak zróżnicowane, że każda klasa coś dla siebie znajdzie. Od prostych potów odnawiających życie i/lub manę, przez te podnoszące statystyki i resisty, dodające obrażenia do czarów czy zwiększające rage u Warriorów, aż po takie całkowicie dziwne jak np. zmienianie osoby w kościotrupa czy zmniejszające rozmiary postaci
Na 225 poziomie skilla zaczyna się prawdziwa alchemia, czyli transmutowanie jednych rzeczy w inne. Dzięki Philospher's Stone (wystarczy tylko jedno, gdyż działa jak katalizator) zamienimy w iście alchemickiem stylu iron w gold, a mithril w truesilver. Obie te czynności mają spory cooldown, bo aż 48 godzin! Transmutować będzie można również wszystkie essence, zamienimy air w fire, fire w earth, earth w water, water w air, undeath w water, life w earth. Jak widać zatem, wszystkie procesy z essnece są odwracalne. Problem w tym, że każdy z nich posiada cooldown 24 godzin. Stworzenie więcej niż jednego Kamienia Filozoficznego nic na to nie pomoże. Trzeba cierpliwie czekać!
wow.gram.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin